Algemene Voorwaarden

1. Bedrijfsgegevens

  • Naam: De goeie Tallore
  • BTW-nummer: BE0880.7275. 34
  • Adres: Oliebergstraat 122, 8540 Deerlijk
  • E-mail: info@degoeietallore.be
  • Telefoon: +32 0479 62 60 27

2. Verkoopovereenkomst

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen en aankopen van cadeaubonnen en ontbijt formules via de webshop van De goeie Tallore. De verkoopovereenkomst is definitief tussen de verkoper "De goeie Tallore" en de meerderjarige opdrachtgever (hierna genoemd de Koper), van zodra de orderbevestiging bij de opdrachtgever op het scherm verschijnt. Iedereen die een bestelling plaatst bij "De goeie Tallore" verklaart zich akkoord met de verkoops-, leverings- en betalingsvoorwaarden

In principe is een artikel dat niet meer leverbaar is, ook niet beschikbaar in de webwinkel. Hier moet het nodige voorbehoud gemaakt worden voor fouten in het voorraad-programma. Indien een artikel onverhoopt niet meer beschikbaar is, dan wordt u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht. Bij een fout in het voorraadbeheer' wordt uitzonderlijk het betaalde bedrag voor 100% teruggestort op de rekening waar de betaling mee gedaan is. 

3. Producten

De webshop biedt cadeaubonnen en eventueel ontbijt formules aan. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

4. Bestellingen en Betalingen

  • Alle prijzen zijn exclusief BTW.
  • Betalingen dienen te worden voldaan via de aangeboden betalingsmethoden in de webshop.
  • Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verwerkt en verzonden.
  • De leveringskosten worden apart berekend naargelang de afstand. De leveringskosten worden duidelijk vermeld op het besteloverzicht VOOR de betalingspagina wordt aangeboden. Alle prijzen gelden per stuk of per aantal personen, tenzij anders aangegeven. "De goeie Tallore" houdt zich het recht voor de prijzen van de producten, de samenstelling en de productinformatie te wijzigen en te corrigeren. De foto's kunnen afwijken van de inhoud. De juiste inhoud per ontbijtmand staat opgesomd bij iedere ontbijtmand. De opsomming is voor één persoon.  

5. Levering

  • Cadeaubonnen worden digitaal geleverd via e-mail.
  • "De goeie Tallore" tracht een zo correct mogelijke levering te verzekeren. We proberen de gevraagde leveringstijd te respecteren. We verwachten dat de klant aanwezig is op het afgesproken uur om de ontbijtmand in ontvangst te nemen. Indien de klant niet aanwezig is dan kan "De goeie Tallore" niet verantwoordelijk worden gesteld voor de daaruit volgende vertragingen. 

    De Koper bezorgt de juiste en volledige leveringsgegevens aan "De goeie Tallore". Dit houdt in het volledige leveringsadres en de telefoon- of gsmnummer zoals gevraagd wordt in het bestelformulier. Indien dit adres foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen er extra kosten worden aangerekend.

    Als de klant niet thuis is, de deur niet opent na herhaaldelijk aanbellen of via telefonisch contact, de adresgegevens fout zijn…….. dan laat de chauffeur de ontbijtmand niet achter. Hij brengt de ontbijtmand terug naar "De goeie Tallore" waar de klant de ontbijtmand na afspraak en met de bestelbon kan komen afhalen. OPMERKING: de ontbijtmand die tevergeefs aangeboden werd, wordt niet vervangen door een nieuwe ontbijtmand omdat de fout (het niet kunnen afleveren van de ontbijtmand) in bovenstaande situatie bij de klant ligt. "De goeie Tallore" kan daar niet voor aansprakelijk of verantwoordelijk voor gesteld worden

    "De goeie Tallore" laat geen ontbijtmanden achter aan de deur tenzij de klant daar uitdrukkelijk om vraagt. In deze situatie is "De goeie Tallore" niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor eventuele schade aan de ontbijtmand van welke aard dan ook. 

  • "De goeie Tallore" blijft volledige eigenaar van een verkocht artikel tot het moment waarop de koopprijs volledig is voldaan.  

6. Annuleringen en Retourneren

  • Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd of geannuleerd.
  • Voor annuleringen van ontbijt formules dient u minstens 24 uur van tevoren contact op te nemen.  Bij latere annuleringen wordt het volledige bedrag in rekening gebracht."
  • "De goeie Tallore" werkt uitsluitend met verse en dagproducten daarom betaalt "De goeie Tallore" geen ontbijtmanden, geschenkmanden of aanverwante producten terug.  

7. Klachten en Geschillen

  • We leveren uitsluitend dagverse producten. Daarom is het een vereiste om eventuele klachten over een geleverd product dezelfde dag en binnen de 4 uren na levering te melden op het nummer +32 0479 62 60 27. Na bovenstaande termijn worden GEEN klachten meer aanvaardt  
  • Bij geschillen streven wij naar een oplossing in onderling overleg. Indien dit niet mogelijk is, kan het geschil voorgelegd worden aan een bevoegde rechter in België.

8. Privacy

Bestellen bij "De goeie Tallore" vereist dat je je klant- en leveringsgegevens correct invult. "De goeie Tallore" gebruikt deze gegevens voor de administratie van je bestelling, het beheer van bestellingen, leveringen, facturen, het opvolgen van betalingen, en ook voor reclamedoeleinden, in zoverre dat je voor dit laatste je akkoord hebt gegeven tijdens het bestellingsproces. Je hebt ook steeds het recht om af te zien van de reclame- en marketingacties.

Je gegevens worden niet doorgegeven, verhuurd of verkocht aan derden. Je hebt als Koper steeds recht op inzage en verbetering van deze gegevens. Op verzoek (info@eenheerlijkontbijt.be

9. Wijzigingen Algemene Voorwaarden

De goeie Tallore behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen. De meest recente versie zal op de website beschikbaar zijn.

10. Contactinformatie

Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via:

  • E-mail: info@degoeietallore.be
  • Telefoon: +32 0479 62 60 27