FAQ

Veelgestelde vragen

1. Hebben jullie ook vegetarische/veganistische opties?

We bieden met plezier vegetarische en veganistische alternatieven aan. Geef bij je inschrijving even door wat je voorkeur of allergie is, dan zorgen wij voor een passende maaltijd. 

2. Zijn er glutenvrije of allergievriendelijke gerechten beschikbaar?  

Ja, we houden graag rekening met allergieën en intoleranties, waaronder gluten. Laat het ons vooraf weten, dan zorgen we voor een passend alternatief. 

3. Hoeveel mensen kunnen jullie bedienen op een event?

Voor grotere events denken we graag met je mee over een vlotte service en eventueel aangepaste formules. Heb je specifieke wensen of een grote groep? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar de beste aanpak! 

3. Moeten we iets voorzien (zoals stroom, water grootte staanplaats)?

Ja, er is stroom (2 circuits) en warm water nodig voor onze werking.
We horen het graag op voorhand als dit niet beschikbaar is, zodat we eventueel een alternatief kunnen voorzien. 

Onze foodtruck heeft een oppervlakte van 2m70 op 3m40. 

3. Hoe verloopt de betaling?

De facturatie verloopt in twee stappen: we werken met een voorschot.
Bij bevestiging van de reservatie sturen we een voorschotfactuur. Het resterende bedrag wordt gefactureerd na afloop van de activiteit. Alle betalingsinformatie ontvang je via mail. 

3. Voorzien jullie benodigdheden zoals bestek, servetten enz....

We voorzien zelf bestek, verpakking en servetten, afhankelijk van de formule. Als er iets specifieks nodig is (zoals extra borden of bekers), mag je dat gerust op voorhand laten weten. Dan kijken we wat er mogelijk is.